Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Autor: Minárechová, Monika
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá oslovením a vnímáním cílové skupiny seniorů komerční re-klamou. Věnuje se členění jednotlivých forem reklamy, segmentaci trhu, periodizaci věko-vých skupin seniorů a mapuje faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Hlavním cílem této práce je zamyšlení se nad úspěšností předváděcích reklamních akcí, které se v dnešní době těší velké účasti spotřebitelů generace 50+. V teoreticko-metodologické části práce jsou formulovány hypotézy a zvolena metodika marketingového výzkumu. Praktická část baka-lářské práce zkoumá nejefektivnější formu komerční reklamy ? předváděcí akce, ovlivňující nákupní chování cílové skupiny na základě psychologických a sociálních faktorů. V závěrečné části práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy a na základě verifikace hypotéz, je navrhnuto zlepšení stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18090
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 18705


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
minárechová_2011_bp.pdf 4.308Mb PDF Zobrazit/otevřít
minárechová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
minárechová_2011_op.doc 137Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet