Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mocek, Mojmír
dc.contributor.author Vašíčková, Renata
dc.date.accessioned 2012-03-11T12:17:50Z
dc.date.available 2012-03-11T12:17:50Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18166
dc.description.abstract Obsahem bakalářské práce je marketingový průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. Firma TRUMF je jedním z předních výrobců funkčních a kořenících směsí pro masný průmysl a exportuje především do zemí bývalého sovětského svazu. Moldavsko je ale jednou z mála zemí, kde zatím firma TRUMF nepůsobí a proto jsem se v této práci zaměřila právě na něj. V teoreticko-metodologické části je popsán mezinárodní marketing a jeho specifika. V praktické části jsem se zaměřila na konkrétní průzkum trhu a na základě toho mohu navrhnout doporučení, jakým způsobem a za jakých podmínek vstoupit na tento trh. cs
dc.format 80 s. (92 427 znaků) cs
dc.format.extent 3136187 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mezinárodní marketing cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject Moldavsko cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject mezinárodní marketingový mix cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject International marketing en
dc.subject market survey en
dc.subject Moldova en
dc.subject segmentation en
dc.subject international marketing mix en
dc.subject distribution en
dc.title Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. cs
dc.title.alternative The market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated The content of this bachelor project is market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. TRUMF is one of the leading company which produces blends of spice and additives for meat industry and exports mainly to the former states of Soviet Union. Moldova is one of the few where company TRUMF doesn't sell and this is the reason why I've focussed on it. First part of this bachelor project contains theoretical basis of problem and I have studied the international marketing literature. I've used this knowledge in the second part. I've suggested recommendation how to enter the market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21629
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vašíčková_2011_bp.pdf 2.990Mb PDF View/Open
vašíčková_2011_vp.pdf 792.8Kb PDF View/Open
vašíčková_2011_op.pdf 778.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account