Vnitrofiremní komunikace jako faktor zvyšování výkonnosti organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnitrofiremní komunikace jako faktor zvyšování výkonnosti organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Konečný, Jiří
dc.contributor.author Maráková, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:41:29Z
dc.date.available 2012-03-11T13:41:29Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18288
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnitrofiremní komunikací ve společnosti Infos Art, s.r.o. Cílem této bakalářské práce je nalezení způsobu, jakým se dá zlepšit stávající komunikace v organizaci. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a popsány formy a nástroje komunikace. Jako podklad pro praktickou část byl použit dotazník, který vyplnili zaměstnanci společnosti. Na závěr jsou v práci uvedeny návrhy a doporučení, které by měly vést ke zlepšení vnitrofiremní komunikace v organizaci. cs
dc.format 65 s. (12 652 znaků) cs
dc.format.extent 2493480 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: komunikace cs
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject komunikační cesty cs
dc.subject formy komunikace cs
dc.subject Keywords: communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject verbal communication en
dc.subject non-verbal communication en
dc.subject communication channels en
dc.subject form of communication en
dc.title Vnitrofiremní komunikace jako faktor zvyšování výkonnosti organizace cs
dc.title.alternative The internal communication like a factor of effective improving in the company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Toufar, Tomáš
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with internal communication in Infos Art, Ltd. The aim of this work is find a way which improves current communication in the company. In the theoretical part are explained basic terms, forms and tools of communication. As a support for the practical part questionnaire was used, which was filled by company employees. At the conclusion there are given suggestions and recommendation. They should lead to improve of internal communication in the company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/104 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20640
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade B
local.subject komunikace ve firmě cs
local.subject internal communication en


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
maráková_2011_bp.pdf 2.377Mb PDF Zobrazit/otevřít
maráková_2011_vp.pdf 120.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
maráková_2011_op.pdf 115.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet