Marketingové strategie traktorů Zetor

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie traktorů Zetor

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové strategie traktorů Zetor
Author: Imran, Shayan
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Hlavním úkolem teto diplomové práce je připravit projekt marketingové strategii pro firmu Zetor Tractors. Projekt je pro přeorganizování marketingové politiky a rozpočtu pro nadcházející leta. Práce je rozdělená na tři části. První, teoretická část popisuje koncept marketingového procesu, marketingové strategií, cílový segment a umístění. Druhá, praktická část ukazuje současnou situaci Zetor Tractors na trhu. V neposlední řádě, projektová část představuje přeorganizovanou marketingovou strategií, tj. marketingový mix a analýzu výdajů a rizik celého projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18317
Date: 2011-05-02
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 22665


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
imran_2011_dp.pdfBlocked 3.290Mb PDF
imran_2011_vp.zip 18.65Kb Unknown View/Open
imran_2011_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account