Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kuklišová, Renata
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:31:20Z
dc.date.available 2012-03-11T14:31:20Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18362
dc.description.abstract Tato práce se zabývá společenskou odpovědností firmy a vlivem na její firemní image. Je zaměřena na charakteristiku a analýzu CSR aktivit společnosti DHL Express. V první části práce je popsána společenská odpovědnost firmy z teoretického hlediska. Následně, ve druhé části, analyzováno, jaké nástroje CSR využívá firma DHL Express a jak to vnímají její zákazníci. Pozornost je věnována celosvětovým i lokálním aktivitám firmy a zpětné vazbě. V poslední části práce je návrh komunikační strategie. cs
dc.format 85 s. (103 061 znaků) cs
dc.format.extent 1604882 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate social responsibility cs
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject strategie cs
dc.subject podniková etika cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject image cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject social responsibility en
dc.subject strategy en
dc.subject business ethics en
dc.subject image en
dc.subject communication en
dc.subject customers en
dc.subject marketing research en
dc.title Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image cs
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility and its Influence on Corporate Image en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This graduation theses is engaged in social corporate responsibility (CSR), and its effect for company image. It is focused on characteristics and analysis of CSR in DHL Express company. First part of this thesis describes Social corporate responsibility in itself. Second part describes CSR instruments used by DHL Expres company, and what it means for customers. Attention is paid to worldwide and local company activities, and customers feedback. Last part contains concept of communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18401
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kuklišová_2011_dp.pdf 1.530Mb PDF Zobrazit/otevřít
kuklišová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kuklišová_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet