Analýza nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Vychodilová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-03-11T15:25:30Z
dc.date.available 2012-03-11T15:25:30Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18440
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká je momentální nabídka zájezdů cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+. Tato věková skupina se bude podle analýz každým rokem rozrůstat a tím pádem bude stále důležitější její oslovování a nabídka přímo na míru. Práce analyzuje současnou situaci jak po teoretické, tak po praktické stránce. Výzkum provedený v rámci věkové skupiny 60+ umožnil získat podklady pro další analýzu. Výsledkem poté je porovnání poptávky a nabídky v oblasti zájezdů a doporučení pro cestovní kanceláře, co by měly zachovat a co se pokusit zlepšit. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 2656604 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zájezdy cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kanceláře cs
dc.subject věková skupina 60+ cs
dc.subject tours en
dc.subject turist industry en
dc.subject turist agencies en
dc.subject age group 60+ en
dc.title Analýza nabídky cestovních kanceláří pro věkovou skupinu 60+ cs
dc.title.alternative Supply analysis of travel agencies for age-group 60+ en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Popelka, Petr
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse current offer of travel agencies for the age group 60+. According to analyses will be this age group growing every year and so it will be much more important to adress it and give the offer according to the needs. The thesis analyses current situation on theoretical level as well as practical. The survey made within the age group 60+ gave the source materials for further analyses. The outcome is the com-parison of demand and offer and advices given to the travel agencies what to keep and what to improve. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22361
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vychodilová_2011_bp.pdf 2.533Mb PDF View/Open
vychodilová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
vychodilová_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account