The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Analysis of Customers' Satisfaction with Cafeteria Betulla Caffé
Autor: Kožušník, Jan
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum a hlavně pak spokojenost zákazníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z oblasti marketingového výzkumu, zejména pak informace týkající se tvorby dotazníků. Dále je teorie zaměřena na samotného zákazníka a jeho spokojenost. Praktická část je z velké části tvořena vyhodnocováním dotazníků, které byly vyplnění zákazníky kavárny Betulla Caffé. V praktické části jsou také zmíněna některá doporučení, která jsou sestavena na základě výsledků analýzy získaných dat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18495
Datum: 2011-08-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 23176


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kožušník_2011_bp.pdf 2.041Mb PDF Zobrazit/otevřít
kožušník_2011_vp.zip 14.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
kožušník_2011_op.zip 19.43Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet