Psychologie a marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Psychologie a marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Psychologie a marketingové komunikace
Autor: Zelinka, Stanislav
ISBN: 978-80-7454-529-0
URI: http://hdl.handle.net/10563/18613
Datum: 2015
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Počet stran: 133
Dostupnost: Dostupné pro studenty FAI UTB


Abstrakt:

Učební text Psychologie a marketingové komunikace – obecná část a zvláštní část, poskytuje základní a nezbytný rozsah poznatků psychologických věd a marketingových komunikací. Obsahově je upraven pro snadnější studium teoretických i praktických základů psychologie a marketingových komunikací. Cílem autora bylo připravit učební text, který studentům UTB FAI ve Zlíně poskytne potřebný rozsah poznatků v předmětu Psychologie a marketingové komunikace. V učebním textu jsou uvedeny zejména základní psychologické kategorie; hlavní pozornost byla věnována pojmům, jako je obecná psychologie, psychologie osobnosti, sociální psychologie, včetně základního rozsahu poznatků marketingu, marketingových komunikací, managementu, asertivního a logického jednání.

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
Psychologie_a_marketingove_komunikace.pdfZablokované 1.256Mb PDF Skripta - plný text PDF
Psychologie_a_marketingove_komunikace-obsah.pdf 233.9Kb PDF Zobrazit/otevřít Obsah skript
Text - Zelinka.docZablokované 1.060Mb Microsoft Word Zdroj

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet