Hledat
Zobrazuje se 9 z celkem 9 záznamů komunity: Publikace Fakulty humanitních studií. (0.303 vteřiny)
-
Hanková, Magdaléna; Kasáčková, Jana
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020)
-
Vojtěšková, Gabriela; Junaštíková, Julie; Hanková, Magdalena; Kasáčková, Jana
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2020)
-
Wiegerová, Adriana
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2021-03-17)
-
Navrátilová, Hana
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2021-12-10)
-
Kalenda, Jan
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2021-11-11)
-
Ovary Bulková, Kristína; Medová, Janka; Čeretková, Soňa; Tirpáková, Anna
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2021-11-16)
-
Gavora, Peter; Mareš, Jiří; Svatoš, Tomáš; Wiegerová, Adiana
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2020-12-02)
-
Navrátilová, Hana; Urbánek, Petr; Pacholík, Viktor; Picková, Helena
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2020-12-22)
-
Klimecká, Eva; Staňková, Iva; Venterová, Lenka; Havigerová, Jana Marie; Dostál, Petr
(Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2022-11-28)
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato komunita
Můj účet
Prohlížení
-
Autor
-
Kasáčková, Jana (2)
-
Navrátilová, Hana (2)
-
Dostál, Petr (1)
-
Gavora, Peter (1)
-
Hanková, Magdalena (1)
-
Hanková, Magdaléna (1)
-
Havigerová, Jana Marie (1)
-
Junaštíková, Julie (1)
-
Kalenda, Jan (1)
-
Klimecká, Eva (1)
-
... zobrazit další
-
Klíčové slovo
-
academic worker, professional career, doctoral study, professional goals, personal decisions, professional satisfaction (1)
-
Matematika, předmětová didaktika, matematická gramotnost, pedagogická evaluace, otevřené problémy (matematika), kolektivní monografie. (1)
-
Mateřské školy, kolektivní monografie,učitelské sbory,základní školy, klima školy, pedagogický výzkum (1)
-
Pedagogické dovednosti (1)
-
Pedagogický výzkum (1)
-
Profesní příprava (1)
-
Self-efficacy (1)
-
socio-kognitivní teorie učení, vlastní vnímaná zdatnost, aktérství (agency), observační učení, triadický recipročný model A. Banduru, budoucí učitel, kvantitativní design zkoumání self efficacy, kvalitativní design zkoumání self efficacy, smíšený design zkoumání self efficacy (1)
-
Talentovaní žáci, pedagogický výzkum Česko 21. století, základní školy Česko, integrovaná výchova a vzdělávání, hodnocení žáků, nálepkování žáků, metodické příručky (1)
-
Učitel a žák, dialogické vyučování, pedagogická komunikace, pedagogický výzkum, základní školy (1)
-
... zobrazit další
-
Datum zadání