Sociální marketingové kampaně proti kouření

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketingové kampaně proti kouření

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketingové kampaně proti kouření
Autor: Jenčová, Marie
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské unie. Z porovnání jednotlivých kampaní na základě stanovených kritérií pak vyvodit závěry a zjistit, jak se mimo legislativní oblast iniciativy Evropské unie v boji proti kouření vyvíjí v průběhu času.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18812
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 25990


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jenčová_2012_bp.pdf 2.858Mb PDF Zobrazit/otevřít
jenčová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jenčová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet