Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Autor: Souček, Karel
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18840
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26096


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
souček_2012_bp.pdf 2.026Mb PDF Zobrazit/otevřít
souček_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
souček_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet