Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Chvalina, Jiří
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:45:30Z
dc.date.available 2013-10-04T00:45:30Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18853
dc.description.abstract Práce se zabývá organizační kulturou vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebírá-ny základní poznatky o organizační kultuře, vyjmenovány různé teoretické přístupy, také vysvětleny prvky a další specifika. Praktická část analyzuje organizační strukturu vybrané společnosti a poskytuje opěrné body pro koncepci změny, jenž je součástí části projektové. Cílem práce je zjištění skutečného stavu organizační struktury a porovnání s kulturou aspirovanou. cs
dc.format 99 s. (24424) cs
dc.format.extent 3681544 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject organizační kultura cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject corporate culture cs
dc.subject analýza kultury cs
dc.subject organizational culture en
dc.subject company culture en
dc.subject corporate culture en
dc.title Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny cs
dc.title.alternative Corporate Culture - Analysis and Concepts of Change en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated The work deals with the organizational culture of the selected company. The theoretical part discusses basic knowledge of the organizational culture, enumerate various theoretical approaches to explain the elements and other specifics. The practical part analyzes the organizational structure of the selected company, provide reference points for the concept of change, which is the part of the project. The aim of this work is to determine the actual state of the organizational structure and comparison with the desired one. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26425
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
chvalina_2012_dp.pdf 3.510Mb PDF View/Open
chvalina_2012_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open
chvalina_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account