Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012
Autor: Gajová, Vendula
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. V praktické části je provedena analýza současného stavu hotelu, rozbor stávajícího marketingového mixu a nezbytné analýzy vnitřního a vnějšího okolí hotelu potřebné pro tvorbu marketingového plánu. Projektová část práce je tvořena s ohledem na dosažení marketingových cílů hotelu, jsou zde také posouzeny náklady a možná rizika spojená s uvedením marketingového plánu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18885
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26883


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gajová_2012_dp.pdf 2.561Mb PDF Zobrazit/otevřít
gajová_2012_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gajová_2012_op.pdf 123.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet