Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové nástroje v propagaci cestovního ruchu
Author: Ondilla, Miloslav
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů v propagaci cestovního ruchu. Teoretická část se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Obecné pojmy jsou doplněny o jejich teoretické využití v cestovním ruchu. Praktická část se zabývá marketingovou strategií a online marketingovými nástroji Sdružení cestovního ruchu Jeseníky. Obsahem praktické části je srovnávací analýza používání nástrojů v konkurenčních sdruženích doplněná o možnosti zlepšení stávajícího stavu. Cílem je zjistit rezervy ve využívání online marketingových nástrojů v propagaci turistické destinace Jeseníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18907
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 26083


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ondilla_2012_bp.pdf 1.223Mb PDF View/Open
ondilla_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
ondilla_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account