Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací
Autor: Šabata, Jakub
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití uživateli generovaného multimediálního obsahu v rámci marketingových komunikací. V teoretické části se práce zabývá vývojem v oblasti elektronické komunikace, změnami chování recipientů a s tím spojenou změnou na poli marketingových komunikací. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a odhalit mechanismy uživateli generovaného obsahu a popsat možnosti jeho využití v rámci marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18912
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26139


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šabata_2012_bp.pdf 890.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
šabata_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šabata_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet