Historický vývoj značky Kofola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Historický vývoj značky Kofola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Historický vývoj značky Kofola
Autor: Kalvach, Ondřej
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a teoretickými poznatky o corporate identity. V praktické části se nalézá popis padesátiletého vývoje originální značky Kofola, kde značku chápeme jako souhrnný soubor hodnot a image firmy. Zabývám sezměnami v oblastech komunikace směrem k zákazníkovi, designu, firemní kultury a vývoje nových produktů. V závěru sledujeme vyhodnocení výzkumů zabývající se pohledem zákazníka na značku Kofola a srovnání pohledů na značku mladé a starší generace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18956
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25998


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kalvach_2012_bp.pdf 2.479Mb PDF Zobrazit/otevřít
kalvach_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kalvach_2012_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet