Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák |
Autor: |
Půčková, Petra
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je zde popsána současná marketingová propa-gace sklepu. Nejdůležitější částí celé diplomové práce je projektová část, kde jsou nejdříve brány v potaz 2 možnosti realizace projektu a to možnost realizace ? tedy vytvoření a sprá-vy stránky na Facebooku externí firmou, nebo interním pracovníkem. Jsou zde vy-hodnoceny a srovnány finanční i časové plány a hlavně rizikové analýzy, následuje doporučení realizace na základě analýz a následné vyhodnocení vynaloženého úsilí prostřednictvím dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18957
|
Datum:
|
2012-03-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
24007
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet