Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí k marketingové propagaci vinného sklepu Skalák
Autor: Půčková, Petra
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou možnosti marketingové propagace vinného sklepu Skalák na sociálních sítích, převážně pak na síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je zpracována otázka marketingu na Internetu, převážně marketingu na sociálních sítích, je zde také podrobněji analyzována sociální síť Facebook. V praktické části je nejdříve představen vinný sklep Skalák, dále je zde popsána současná marketingová propa-gace sklepu. Nejdůležitější částí celé diplomové práce je projektová část, kde jsou nejdříve brány v potaz 2 možnosti realizace projektu a to možnost realizace ? tedy vytvoření a sprá-vy stránky na Facebooku externí firmou, nebo interním pracovníkem. Jsou zde vy-hodnoceny a srovnány finanční i časové plány a hlavně rizikové analýzy, následuje doporučení realizace na základě analýz a následné vyhodnocení vynaloženého úsilí prostřednictvím dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18957
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24007


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
půčková_2012_dp.pdf 2.644Mb PDF Zobrazit/otevřít
půčková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
půčková_2012_op.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet