Marketingová strategie kavárny Maid Café

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie kavárny Maid Café

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie kavárny Maid Café
Autor: Sklenářová, Michaela
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce vznikla pro potřeby brněnské kavárny Maid Café, která vychází z kon-ceptu japonských cosplayových kaváren. Teoretická část popisuje specifika marketingu služeb, seznamuje s prvky marketingového plánování, marketingovým mixem a komuni-kační strategií služeb. Stručně definuje postavení kaváren v gastronomii. Praktická část seznamuje s formátem maid kaváren, kulturním pozadím, ze kterého vzešel a jeho praktic-kou aplikací v podmínkách českého kavárnictví. Dále analyzuje trh brněnských kaváren a pomocí výzkumů hodnotí výchozí situaci marketingové a komunikační strategie Maid Café v Brně. Na základě zjištěných závěrů jsou v projektové části představeny návrhy marketingové a komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18967
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26991


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sklenářová_2012_dp.pdf 3.099Mb PDF Zobrazit/otevřít
sklenářová_2012_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sklenářová_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet