Projekt marketingového plánu Centra Regenerace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu Centra Regenerace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu Centra Regenerace
Autor: Holubová, Petra
Vedoucí: Strýčková, Kristina
Abstrakt: Diplomová práce řeší projekt marketingového plánu pro Centrum Regenerace zabývající se masérskými, rekondičními a regeneračními službami. V teoretické části jsou zpracovány dostupné literární zdroje z oblasti marketingového plánování, v praktické části je analyzo-vána současná situace vně a uvnitř společnosti, na jejíž základě je v konečné fázi navržen projekt pro Centrum Regenerace. Projektová část definuje cíle a strategie společnosti včet-ně akčních programů vedoucích k dosažení těchto cílů. V závěru diplomové práce je celý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Projekt marketingového plánu Centra Regenerace má přispět ke zvýšení obratu a jemu odpovídající ziskovosti tohoto podnikatelského subjektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19022
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holubová_2012_dp.pdf 2.636Mb PDF Zobrazit/otevřít
holubová_2012_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holubová_2012_op.pdf 109.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet