Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o.
Autor: Poláková, Kateřina
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komu-nikace ve společnosti PILANA Wood s.r.o. Diplomová práce se skládá z teoretické, analy-tické a projektové části. Teoretická část stručně charakterizuje marketingovou komunikaci na trhu B2B, kde firma také převážně působí, rozdíly mezi trhem B2B a B2C, dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Analytická část se zabývá představením spo-lečnosti včetně historie, nabízeného sortimentu, SWOT analýzou a rovněž popisuje sou-časný stav využívaných nástrojů marketingové komunikace. Na základě získaných po-znatků z analýzy je v projektové části představen projekt, který je podroben časové, nákla-dové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19142
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 23970


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poláková_2012_dp.pdf 2.783Mb PDF Zobrazit/otevřít
poláková_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
poláková_2012_op.pdf 473.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet