Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Penetration Strategy for "Super Tannery Limited" in the Czech Market
Autor: Tskitishvili, Maia
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Největší indický výrobce kožené Super Tannery Limited zaměřuje svoji penetrační strategii nejednu z nejvýhodnějších částí Střední Evropy, kterou je Česká republika. Indická společnost má velké zkušenosti s pronikáním na zámořské trhy a hledá nové trhy k zahájení své činnosti otevřením zcela nových zastoupení a poboček v srdci Evropy. Cílem této práce je zpracovat kritickou a hloubkovou analýzu současné situace v České republice, se zaměřením se na existující společnosti v oblasti kožedělné výroby a prezentovat aktuální potenciál země pro odhad vstupu nového subjektu na trh. Kromě toho, identifikovat případné hrozby, kterým může společnost Super Tannery Limited mohou čelit v budoucnu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19176
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24481


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tskitishvili_2012_dp.pdf 1.332Mb PDF Zobrazit/otevřít
tskitishvili_2012_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tskitishvili_2012_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet