Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt firemního webu soukromého zdravotnického zarízení jako nástroje konkurenceschopnosti
Autor: Vomáčka, Daniel
Vedoucí: Bobák, Roman
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je přiblížit problematiku marketingové komunikace soukromých zdravotnických zařízení na internetu a za pomocí benchmarkingu analyzovat marketingovou komunikaci vybraných zdravotnických zařízeních na internetu, dále analyzovat projekt z pohledu nákladů, výnosů a rizik. Na základě teoretických poznatků a z výsledků těchto analýz potom navrhnout ideální marketingovou komunikaci konkrétního zdravotnického zařízení pro zlepšení jeho konkurenceschopnosti prostřednictvím internetových nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19214
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24045


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vomáčka_2012_dp.pdf 2.120Mb PDF Zobrazit/otevřít
vomáčka_2012_vp.pdf 647.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
vomáčka_2012_op.pdf 114.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet