Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Fenomén golfu v marketingové komunikaci a jeho aplikace v praxi
Autor: Macháček, David
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Diplomová práce je věnována problematice vzájemného vztahu a interakci mezi golfem, marketingem a oblastí marketingové komunikace. Vymezuje a objasňuje základní pojmy a na problematiku nazírá z historického, sociálního, ekonomického a marketingového hle-diska. Speciální pozornost je věnována specifikům sportovního marketingu v oblasti golfu. Práce upozorňuje na specifika golfové hry z hlediska jejího vnímání veřejností a světem obchodu. Autor se zabývá socioekonomickým statutem lidí, kteří golf aktivně provozují. Na základě zhodnocení globální a tuzemské pozice golfu se pak praktická část věnuje apli-kacím tohoto motivu ve vybraných příkladech tuzemské marketingové komunikace. Pro-jektová část je zaměřena na analýzu současného stavu komunikace Zámeckého golf clubu Kravaře a na základě podkladů z analýz a dotazníkové sondy navrhuje rozjezd nového ko-munikačního kanálu na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19253
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26280


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
macháček_2012_dp.pdf 4.073Mb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
macháček_2012_op.pdf 218.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet