Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project for Establishing H and M Online Shop in Vietnam
Autor: Trang, Thi My Hanh
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekono-mice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. Firma H&M, Hennes & Mauritz AB byla velmi úspěšná v Evropě a USA se svojí globální expanzivní strategií zahrnující tradiční obchody a online sho-py po celém světě. Cílem této práce je navrhnout novou tržní expanzivní strategii a marketingovou strategii pro firmu H&M pro vstup na vietnamský internetový trh prostřednictví analýzy vietnamského trhu a provedením průzkumu tržního chování vietnamských zákazníků směrem k on-line obchodům a značce H&M a hodnocením efektivnosti provozu on-line obchodu pro firmu H&M ve Vietnamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19286
Datum: 2012-03-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 24474


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trang_2012_dp.pdf 1.546Mb PDF Zobrazit/otevřít
trang_2012_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trang_2012_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet