Mediální obraz výrobce piva

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mediální obraz výrobce piva

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální obraz výrobce piva
Autor: Hrudíková, Iva
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce je zaměřena na získání podkladů pro sestavení mediálního obrazu Rodinného pivovaru Bernard a.s. Teoretická část práce obsahuje základní informace z oboru Public Relations, především z oblasti media relations. Přibližuje komunikační aktivity v internetovém prostředí a popisuje jednotlivé výzkumné metody médií, ze kterých vychází praktická část. Praktická část je rozdělena do dvou hlavních částí. První z nich je kvantita-tivní oddíl, jenž se soustředí na interpretaci přesných údajů z nalezených článků v mediálním vzorku. Například množství vizuální dokumentace, rozsah článků Dru-há část je zaměřena na kvalitativní výzkum jednotlivých článků. Jejich celkového vyznění v pozitivním nebo negativním směru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19384
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 25979


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrudíková_2012_bp.pdf 1.456Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrudíková_2012_vp.doc 146Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrudíková_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet