Úloha geocachingu v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Úloha geocachingu v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Úloha geocachingu v marketingových komunikacích
Autor: Chovancová, Michaela
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce v teoretické části podává poměrně ucelený pohled na problematiku geo-cachingu, jeho základní pravidla a principy, včetně zmínky o historii a současném užití této aktivity. Diskuze s vybranými renomovanými autory z oblasti marketingu zařazuje geoca-ching do spektra marketingových komunikací. Celý soubor vytváří teoretické východisko pro analytickou část práce, která se věnuje zmapování konkurenčních přístupů k využití geocachingu v marketingové praxi v zahraničí i v českých podmínkách. Nechybí ani analý-za komunikačního mixu společnosti GOLDEN APPLE CINEMA, a.s., ke které se celá práce váže, stejně jako výzkum povědomí veřejnosti o využití geocachingu. Projektová část práce aplikuje poznatky zjištěné v teoretické části doplněné o výsledky provedených analýz a navrhuje projekt v podobě soutěže založené na principu geocachingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19397
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26395


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chovancová_2012_dp.pdf 2.418Mb PDF Zobrazit/otevřít
chovancová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chovancová_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet