Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Plassová, Hana
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:27:19Z
dc.date.available 2013-10-04T09:27:19Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19462
dc.description.abstract Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek. Cílem práce je poznání rozdílnosti postojů, motivů, preferencí a nákupních zvyklostí členů věkových kategorií 35-45 let a 55-65 let za použití kvalitativní výzkumné techniky ? hloubkových rozhovorů a následné doporučení inovací v marketingu trhu hudebních nahrávek. V úvodní části je definován pojem hudba, vymezen její význam pro člověka a funkce, prezentovány kladné a záporné vlivy na zdraví lidí. Je též vysvětlen pojem hudební průmysl, uvedeny současné hudební trendy a nastíněna ekonomická situace v tomto průmyslovém odvětví. V praktické části jsou prezentovány a analyzovány výpovědi celkem dvanácti respondentů dvou cílových skupin, výstupy vzájemně konfrontovány a hledány jejich základní společné rysy. Ty jsou pak inspirací k definování možných změn v marketingu na trhu hudebních nahrávek. cs
dc.format 58 s. (80 867 znaků) cs
dc.format.extent 1315946 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject umění cs
dc.subject funkce hudby cs
dc.subject muzikoterapie cs
dc.subject hluk cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject koncerty cs
dc.subject alba cs
dc.subject hudební nosiče cs
dc.subject pop music cs
dc.subject hudební trendy cs
dc.subject hudební vydavatelství cs
dc.subject music en
dc.subject art en
dc.subject music function en
dc.subject music therapy en
dc.subject noise en
dc.subject music industry en
dc.subject concerts en
dc.subject music albums en
dc.subject recording media en
dc.subject pop-music en
dc.subject music trends en
dc.subject music publishing houses en
dc.title Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek cs
dc.title.alternative Promotion and Marketing of the Music Recordings Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Promotion and marketing of the music recordings market. The goal of the thesis is to learn about the differences in attitudes, preferences and shopping habits of the members of age brackets 35-45 and 55-65 years using qualitative research techniques ? in-depth interviews, followed by innovation recommendations in the field of the music recordings market. The term music is defined in the opening part, together with stating its importance for people and its beneficial and harmful effect on human health. The term music industry is also defined, listing contemporary music trends and outlining the economic situation in the industry. The practical part consists of presentation and analysis of 12 respondents from 2 target groups. The outcomes are compared to find any concurrences. These concurrences are then used to define possible marketing changes in the music recordings market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26089
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
plassová_2012_bp.pdf 1.254Mb PDF View/Open
plassová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
plassová_2012_op.doc 95Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account