Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou
Autor: Dvořák, Jan
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii jako jednou z méně tradičních forem reklamy, která se vyvíjí společně s tím, jak se vyvíjí svět kolem nás. Cílem práce je najít a popsat souvislost mezi ambientními médii a kreativitou a zjistit, jestli kreativita působí rozdílně u tradičních médií a ambientních médií. Na konkrétních příkladech pak tato práce potvrdí či vyvrátí, jak kreativita a dobrý nápad dokáže ovlivnit vyznění, potažmo úspěšnost celé reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19493
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26052


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořák_2012_bp.pdf 3.184Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořák_2012_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořák_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet