Marketingová strategie kurýrní služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie kurýrní služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie kurýrní služby
Autor: Ovesná, Kateřina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie kurýrní služby? má za cíl analyzovat současné postavení společnosti MESSENGER a.s. na trhu městských kurýrních služeb pomocí SWOT analýzy. Důvodem výběru tohoto tématu je současná situace na trhu kurýr-ních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména ekonomickou krizi a konku-renci. Práce je v teoretické části zaměřená na strategické plánování podniku a jeho základní prv-ky. Vychází z dostupné odborné literatury s ohledem na pojetí dané problematiky jednotli-vými autory. Praktická část je primárně zaměřená na kurýrní službu MESSENGER a.s., její vize, mise, cíle, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Výstupem je SWOT analýza společnosti MESSENGER a.s. a z ní plynoucí základní doporučení pro plánování marke-tingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19532
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26086


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ovesná_2012_bp.pdf 3.051Mb PDF Zobrazit/otevřít
ovesná_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ovesná_2012_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet