Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o.
Autor: Zeťková, Dagmar
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tématem diplomové práce je Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o., která se specializuje na prodej výpočetní techniky. Cílem práce bylo navrhnout lokalitu pro otevření nové prodejny v Brně společně s návrhem vhodné volby komunikačního mixu. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma maloobchod, umístění prodejny, analýza konkurence. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy, její současnou situaci, analýzu silných a slabých stránek včetně analýzy města Brna, přímé konkurence a regionálních médií. Závěrem je zpracován projekt konkrétních komunikačních aktivit a výběr vhodné lokality.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1957
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2011
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3792


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zeťková_2006_dp.docZablokované 1.798Mb Microsoft Word
zeťková_2006_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zeťková_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet