Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nástrojů marketingové komunikace společnosti VHQ Consulting s.r.o.
Autor: Polášek, Lubomír
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: V mé bakalářské práci se zaměřuji na oblast marketingové komunikace, jež je často opomíjena v mnoha společnostech. V práci popisuji prvky marketingových komunikací, jako jsou: reklama, PR, podpora prodeje, přímý marketing a to vše zaměřené na užití v internetovém prosředí. Hlavní cíl mojí práce je zanalyzovat tyto marketingové nástroje ve společnosti VHQ Consulting s.r.o. a následně srovnat činnost marketingových komunikací v kokurenčním prostředí a v poslední části práce jsou navrhnuta možná doporučení ke zlepšení stávající situace ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19691
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 19570


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
polášek_2012_bp.pdf 2.495Mb PDF Zobrazit/otevřít
polášek_2012_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
polášek_2012_op.zip 15.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet