Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace marketingových nástrojů ve společnosti Měď Povrly Slovakia, a.s.
Autor: Valachovičová, Zuzana
Vedoucí: Šnédar, Libor
Abstrakt: Diplomová práca nám poukazuje na dôležitosť marketingu v priemysle, odlišnosť od marketingu spotrebiteľského a približuje marketingový mix vo výrobnom podniku. Predstavuje výrobnú spoločnosť Měď Povrly Slovakia, a.s., dôkladne popisuje jej súčasný stav marketingového mixu, detailne analyzuje externé a interné prostredie podniku a identifikuje slabé a silné stránky, ako i ohrozenia a príležitosti firmy. Na základe dôkladnej analýzy bol spracovaný projekt, ktorý predkladá spôsob implementácie marketingových nástrojov v podniku a vznik samotného marketingového oddelenia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1989
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3989


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valachovičová_2006_dp.pdfZablokované 1.496Mb PDF
valachovičová_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
valachovičová_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet