Vliv sdělovacích prostředků na vytváření současného obrazu světa

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sdělovacích prostředků na vytváření současného obrazu světa

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nevoránek, Jaroslav
dc.contributor.author Horký, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-14T00:45:34Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:08Z
dc.date.issued 2005-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1991
dc.description.abstract Práce se zabývá dominantním vlivem sdělovacích prostředků na vytváření současného obrazu světa; analyzuje lidskou komunikaci z pohledu masové kultury, poukazuje na vzrůstající moc masmédií, rozebírá problematiku informační konjunktury a její dopad na společnost, reflektuje informaci jako strategickou jednotku ve vědě, politice a byznysu. cs
dc.format 39 s. cs
dc.format.extent 555119 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.11.2007
dc.subject Média cs
dc.subject masmédia cs
dc.subject sdělovací prostředky cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject realita cs
dc.subject informace cs
dc.subject Media en
dc.subject the mass media en
dc.subject communication en
dc.subject advertisement en
dc.subject reality en
dc.subject information en
dc.title Vliv sdělovacích prostředků na vytváření současného obrazu světa cs
dc.title.alternative The effect of the massmedia on the formation of the modern world view en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, Petr
dc.date.accepted 2006-01-31
dc.description.abstract-translated The treatise deals with the dominant influence of media on the formation of the contemporary picture of the world; it analyses the human communication in view of the mass culture, adverts to increasing power of the mass media, resolves problems of the informational conjuncture and its impact on society, it reflects the information as the strategic element of the science, politics and business. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 2339
dc.date.assigned 2004-12-17
utb.result.grade B
local.subject masová kultura cs
local.subject informační zdroje cs
local.subject popular culture en
local.subject information resources en


Files in this item

Files Size Format View
horký_2006_bp.pdfBlocked 542.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account