An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of the Marketing Strategy of the Travel Agency Nev-Dama, a.s.
Autor: Paulusová, Aneta
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev-Dama a.s.? je analýza marketingových nástrojů cestovní kanceláře Nev-Dama a návrh doporučení na zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá marketingem cestovního ruchu, marketingovým mixem a marketingovou strategií. V praktické části je představena cestovní kancelář Nev-Dama a to zejména její současnou marketingovou strategií zaměřenou na cestovní ruch. V poslední části jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny návrhy a doporučení pro cestovní kancelář Nev-Dama.
URI: http://hdl.handle.net/10563/20227
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 24098


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
paulusová_2012_bp.pdf 1.896Mb PDF Zobrazit/otevřít
paulusová_2012_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
paulusová_2012_op.zip 15.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet