Interpersonální a personální inteligence tvořivého žáka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interpersonální a personální inteligence tvořivého žáka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotná, Jarmila
dc.contributor.author Krajčová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:08:16Z
dc.date.available 2013-10-06T06:08:16Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20265
dc.description.abstract V bakalářské práci jsem se zabývala tím, jaký mají postoj k tvořivosti žáci na Základní škole v Novém Hrozenkově. Cílem mé práce bylo zjistit, jak žáci vnímají své pocity a emoce a jejich názory na to, zda se učitelé snaží ve výuce rozvíjet jejich tvořivost. Teoretická část se zabývá inteligencí, rozdělením personální inteligence a tvořivostí žáka. Praktická část se zaměřuje na zjištění, zda je tvořivost žáků ve výuce rozvíjena. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 1460224 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inteligence cs
dc.subject personální inteligence cs
dc.subject intrapersonální inteligence cs
dc.subject interpersonální inteligence cs
dc.subject tvořivost cs
dc.subject intelligence en
dc.subject personal intelligence en
dc.subject intrapersonal intelligence en
dc.subject interpersonal intelligence en
dc.subject creativity en
dc.title Interpersonální a personální inteligence tvořivého žáka cs
dc.title.alternative Interpersonal and Personal Intelligence of a Creative Pupil en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2012-06-08
dc.description.abstract-translated In my bachelor paper I was studying Chat attitude children have towards creativity in the Primary school in Novy Hrozenkov. The aim of my paper was to find out how the pupils sense thein feelings and emotions but also thein opinions on the matter, if they think thein teachers are helping them develop thein creativity in the lessons. The theoretical part Explorer the intelligence, the separation of personal intelligence and the kreativity of the pupil. The practical part aims to find out if the creativity of the pupils is developed througt tea-ching. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24447
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2012-05-03
local.subject základní školy cs
local.subject kreativita cs
local.subject rozvoj inteligence cs
local.subject Nový Hrozenkov (Česko) cs
local.subject elementary schools en
local.subject creative ability en
local.subject development of intelligence en
local.subject Nový Hrozenkov (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
krajčová_2012_bp.pdf 1.392Mb PDF View/Open
krajčová_2012_vp.zip 156.4Kb Unknown View/Open
krajčová_2012_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account