The Language of Television Food Advertisements

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Language of Television Food Advertisements

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čechová, Hana
dc.contributor.author Leherová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-06T06:17:23Z
dc.date.available 2013-10-06T06:17:23Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20273
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor jazykových prostředků používaných v televizních reklamách na jídlo, a to hlavně z lingvistického hlediska. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou definovány pojmy jako reklama, její účel a další pojmy spojené s reklamou, dále pak základní lingvistické jevy, které se běžně v reklamách vyskytují. Praktická část se bude věnovat rozboru konkrétních televizních reklam, které budou analyzovány. cs
dc.format 49 s. (56 939 znaků) cs
dc.format.extent 1771325 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazykové prostředky cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject lingvistická analýza cs
dc.subject lingvistické jevy cs
dc.subject rozbor cs
dc.subject language means en
dc.subject television advertisement en
dc.subject linguistic analysis en
dc.subject linguistic terms en
dc.subject analysis en
dc.title The Language of Television Food Advertisements cs
dc.title.alternative The Language of Television Food Advertisements en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-15
dc.description.abstract-translated The thesis in hand focuses on the analysis of the language means used in television food advertisements, mainly from the linguistic point of view. The thesis is divided into the theoretical part and the practical part. The theoretical part deals with basic terminology such as advertisement, its purpose and other related terms. Basic linguistic terms, which appear in television advertisements, are also defined. The practical part focuses on specific television food advertisements and their analysis. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24082
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
leherová_2012_bp.pdf 1.689Mb PDF View/Open
leherová_2012_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
leherová_2012_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account