Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.
Autor: Davídková, Martina
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o." Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace cestovní kanceláře, které povede k přesvědčení a k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí cestovní kanceláře pomocí analýzy PEST a Porterova modelu 5-ti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza současných marketingových nástrojů cestovní kanceláře e jejich kritické zhodnocení. V projektové části je vytvořen nový projekt komunikační strategie pro tuto cestovní kancelář, který je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2061
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3618


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
davídková_2006_dp.pdfZablokované 34.74Mb PDF
davídková_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
davídková_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet