Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006
Autor: Štefl, Ondřej
Vedoucí: Hora, Aleš
Abstrakt: Cílem této práce je vypracovat marketingový plán pro společnost REDA a.s. Teoretická část vysvětluje podstatu marketingového plánu a jeho jednotlivých bodů. V následujícím díle, jsem získané teoretické poznatky převedl do praxe a dle nich vypracoval marketingový plán pro nadcházející rok 2006.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2067
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2048


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štefl_2006_bp.pdfZablokované 649.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
štefl_2006_vp.pdf 330.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
štefl_2006_op.pdf 212.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet