Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrované marketingové komunikace Janáčkovy opery Národního divadla v Brně
Autor: Janulíková, Jana
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se věnuje aplikaci obecné marketingové teorie na specifickou kulturní oblast produkce hudebního divadla - opery. V teoretické části představíme koncept "Cultural entrepreneurship" a pojednáme o možnostech uplatnění marketingu v opeře. Zaměříme se na praktické využívání marketingu v operních divadlech, na existující úskalí a problémy se zaváděním marketingu, budeme se věnovat opeře jako specifickému produktu, pojednáme o možnostech komunikace a financování a charakterizujeme proces strategického plánování v kulturní organizaci. V praktické části předložíme konkrétní možnosti uplatnění marketingových nástrojů pro dosažení cílů a zefektivnění činnosti Janáčkovy opery Národního divadla v Brně a dále vypracujeme projekt integrované marketingové komunikace mezinárodního hudebního festivalu Janáčkovo Brno 2008.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2070
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2764


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janulíková_2006_dp.pdfZablokované 1.370Mb PDF
janulíková_2006_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janulíková_2006_op.doc 75.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet