Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Autor: Šimůnková, Petra
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem diplomové práce je na základě odborné literatury z oblasti mluvené řeči popsat sou-časný stav a stanovit úroveň kultivovanosti projevu mluvených televizních reklamních spo-tů. Teoretická část práce uvádí stručný přehled základních poznatků z jednotlivých oblastí, a to s praktickým zaměřením na jazyk a styl televizních propagačních textů. Těžiště práce spočívá v analýze vybraných mluvených televizních reklamních spotů vysílaných v České televizi v průběhu tří let. Závěrečná kapitola přináší zhodnocení výrazových prostředků, kterých současná televizní reklama nejvíce využívá, a současně hodnotí jejich potencionální vliv na cílové skupiny a uvádí návrhy konkrétních řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2075
Datum: 2006-05-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2739


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimůnková_2006_dp.pdfZablokované 2.428Mb PDF Zobrazit/otevřít
šimůnková_2006_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šimůnková_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet