Kompetenční model ve vzdělávání pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kompetenční model ve vzdělávání pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prusáková, Viera
dc.contributor.author Postavová, Magdaléna
dc.date.accessioned 2013-10-06T15:41:55Z
dc.date.available 2013-10-06T15:41:55Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20840
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá kompetenčním přístupem ve vzdělávání pracovníků. Úvodní část řeší kompetence ve vztahu k celoživotnímu vzdělávání a celoživotnímu učení, problematiku kompetencí a klíčových kompetencí, kompetenční model a firemní vzdělávání. Na teoretická východiska navazuje praktická část, která aplikuje problematiku kompetencí na oblast vzdělávání ve zvolené organizaci. Kvalitativní výzkum byl realizován metodou analýzy dokumentace. Na základě získaných výsledků byl sestaven kompetenční model sociálního pracovníka a ověřen pomocí rozhovoru se zkušenou sociální pracovnicí. Dotazníkovým šetřením byly identifikovány úrovně jednotlivých kompetencí. Závěrem byly navrženy vzdělávací aktivity, které povedou k rozvoji požadovaných kompetencí. cs
dc.format 88 s. (106 739 znaků), 20 s. cs
dc.format.extent 2525228 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject kompetenční model cs
dc.subject vzdělávání a rozvoj pracovníků cs
dc.subject lifelong learning en
dc.subject competencies en
dc.subject key competencies en
dc.subject competency model en
dc.subject staff training and staff development en
dc.title Kompetenční model ve vzdělávání pracovníků cs
dc.title.alternative Competency Model in Staff Training en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kalenda, Jan
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the competency approach in education of workers. The introductory part describes the competence in a relation to a lifelong education and a lifelong learning, the issue of competencies and key competencies, the competency model and a corporate education. The theoretical background is followed by a practical section, which is based on the application of skills education in a selected organization. Qualitative research was carried out by a method of the analysis of a documentation. Based on gained results the competency model of a social worker was then complied and was verified through an interview with an experienced social worker. The level of individual competence was identified by a questionaire. In the conclusion were proposed educational activities that will develop required competencies. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31033
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject sociální práce cs
local.subject sociální pracovníci cs
local.subject social work en
local.subject social workers en


Files in this item

Files Size Format View
postavová_2013_bp.pdf 2.408Mb PDF View/Open
postavová_2013_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
postavová_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account