Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti MAJÁK konzultační centrum s.r.o.
Autor: Vacková, Markéta
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Komunikace je jednou ze základních potřeb každého živého tvora na zemi. Správnou komunikací získává pro sebe a své okolí určitý přínos, který mu pomáhá v "boji o přežití". Diplomová práce se zabývá právě komunikací, a to z pohledu malé firmy působící na území České republiky. Malé společnosti zpravidla nemají lidský ani finanční potenciál v takovém rozsahu, jak by potřebovaly. Proto se snaží v rámci svých možností o co největší snížení nákladu, při udržení obecných ekonomických standardů společnosti, zachování funkčnosti všech oblastí svého podnikaní a udržení dostatečných finančních prostředků na rozvoj a marketing. Důležitým prvkem úspěchu firmy na trhu je transport komunikovaných sdělení směrem k zákazníkovi. Práce popisuje několik komunikačních kanálů jako jsou telemarketing, direkt marketing, osobní předání sdělení a tisková reklama. Vlastní projekt umístěný v závěru práce je aplikovatelný i na jiné společnosti podobné velikosti a stejného předmětu podnikání, s přihlédnutím k firemním specifikám a podmínkám na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2092
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vacková_2006_dp.pdfZablokované 1.117Mb PDF Zobrazit/otevřít
vacková_2006_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vacková_2006_op.doc 74.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet