České pedagožky 19.století a jejich vliv na rozvoj sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

České pedagožky 19.století a jejich vliv na rozvoj sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Haraštová, Markéta
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:45:29Z
dc.date.available 2013-10-06T20:45:29Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21219
dc.description.abstract Hlavním tématem této práce je vliv českých pedagožek a spisovatelek 19. století na vzdělávání a sociální pedagogiku. Teoretická část bakalářské práce se zabývá stručnou historií a významnými osobnostmi sociální pedagogiky druhé poloviny 19. století, vznikem emancipačního hnutí ve světě a v Čechách a úlohou sociální pedagogiky v dnešní době. Praktická část hledá odpověď na dvě výzkumné otázky týkající se feminizace ve školství. Jako výzkumná metoda byl použit polostrukturovaný rozhovor. cs
dc.format 60 s. ( 109 079) cs
dc.format.extent 1271995 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject emancipační hnutí cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject feminizace školství cs
dc.subject vzdělávání žen cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject emancipatory movements en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject feminization of education en
dc.subject women's education en
dc.subject interview en
dc.title České pedagožky 19.století a jejich vliv na rozvoj sociální pedagogiky cs
dc.title.alternative Czech Female Teachers of the 19th Century and Their Influence on the Development of Social Pedagogy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2013-06-03
dc.description.abstract-translated The main theme of this work is the influence of Czech writers and educationalists of the 19th century to education and to social pedagogy. The theoretical part of the thesis deals with a brief history and prominent personalities of social pedagogy of the 19th century, with the emergence of emancipatory movements in the world and in the Czech and with the role of social pedagogy today. The practical part seeks to answer the two research questions regarding the feminization of education. As a research method was used semi-structured interview. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28621
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject ženské spolky cs
local.subject emancipace žen cs
local.subject společenský vývoj cs
local.subject pedagožky cs
local.subject Rajská, Bohuslava, 1817-1852 cs
local.subject Machová, Eliška, 1858-1926 cs
local.subject Plamínková, Františka, 1875-1942 cs
local.subject women's associations en
local.subject emancipation of women en
local.subject social development en
local.subject women educationalists en
local.subject Rajská, Bohuslava, 1817-1852 en
local.subject Machová, Eliška, 1858-1926 en
local.subject Plamínková, Františka, 1875-1942 en


Files in this item

Files Size Format View
haraštová_2013_bp.pdf 1.213Mb PDF View/Open
haraštová_2013_vp.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open
haraštová_2013_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account