Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Marková, Soňa
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:09:22Z
dc.date.available 2013-10-06T22:09:22Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21321
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na poruchy chování u dětí a mechanismus jejich vzniku a rozvoje. Charakterizuje děti s poruchou chování ve spojitosti s vlivem rodinného prostředí. Zabývám se vymezením pojmu rodina a faktory ovlivňujícími výchovu dětí. Snahou bylo poukázat na rizika spojená s narušením pozitivních funkcí rodiny a jejich negativní dopady na chování dětí. Formou kazuistik popisuji osudy dětí s výchovnými problémy a různé úhly pohledu na možné činitele jejich vzniku. cs
dc.format 89 s. (116 205 znaků) cs
dc.format.extent 1277540 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Poruchy chování u dětí cs
dc.subject vznik a rozvoj poruch chování cs
dc.subject rodina a její funkce cs
dc.subject výchova cs
dc.subject výchovné problémy cs
dc.subject dysfunkční rodina cs
dc.subject prevence cs
dc.subject Behavioral disordersin children en
dc.subject the formativ and development of behavioral disorders en
dc.subject family and itsfunctions en
dc.subject education en
dc.subject behavioral problems en
dc.subject disfunctional family en
dc.subject prevention en
dc.title Poruchy chování u dětí, mechanismus jejich vzniku a rozvoje cs
dc.title.alternative Behavioural Disturbances of Children, Mechanism of Their Formation and Development en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2013-05-14
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on behavioral disorders of children and the mechanism of their formation and development. It characterizes children with behavioral disorder in connection with the influence of the family environment. I deal with determining the term of the family and the factors affecting education of children. The aim was to highlight the risks associated with the disruption of positive functions of the family and their negative impact on children's behaviour. In the form of case studies I describe the fate of children with behavioral problems and different points of view on the possible factors of their formation. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29103
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-03-28
local.subject poruchy chování cs
local.subject děti cs
local.subject behavioral disorders en
local.subject children en


Files in this item

Files Size Format View
marková_2013_dp.pdf 1.218Mb PDF View/Open
marková_2013_vp.zip 16.84Kb Unknown View/Open
marková_2013_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account