Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Autor: Vernerová, Simona
Vedoucí: Čechová, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na hledání všech aspektů, kvůli kterým může být reklama vnímána společností jako nevhodná, urážející a vulgární. V teoretické části jsou definovány pojmy reklama a profanace. V následujících kapitolách je výčet důležitých lingvistických a vizuálních projevů, které jsou pro tuto analýzu stěžejní. Praktická část se zabývá rozborem všech aspektů, které souvisí s profanací v reklamě. Analýza zahrnuje dvacet dva reklam, z nichž každá vykazuje určité prvky profanace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21406
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 31775


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vernerová_2013_bp.pdf 860.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
vernerová_2013_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vernerová_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet