Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ
Autor: Jaklová, Jitka
Vedoucí: Sýkora, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému v prostředí 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje vznik a vývoj pedagogiky Montessori, hlavní principy a myšlenky, dále teoretická část specifikuje tradiční vzdělávaní systém, metody a cíle. Praktická část se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému z pohledu pedagoga.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21559
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28653


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jaklová_2013_bp.pdf 1.564Mb PDF Zobrazit/otevřít
jaklová_2013_vp.doc 31.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jaklová_2013_op.zip 14.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet