Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření efektivity podpůrných nástrojů v místě prodeje
Autor: Drkal, Mirko
Vedoucí: Skalníková, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o jedné z důležitých forem integrovaných marketingových komunikací, podpoře prodeje. Segment podpory v místě prodeje za pomoci prezentačních POP stojanů se stává silným marketingovým nástrojem, neboť rostou počty zákazníků, kteří se rozhodují o nákupu určitých komodit až v místě prodeje. POP prostředky mají svůj význam nejen v oblasti rychloobrátkového zboží, nacházejí stále více využití i v obchodování B2B.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2157
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 2754


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
drkal_2006_dp.pdfZablokované 1.052Mb PDF
drkal_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
drkal_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet