Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
Autor: Masnerová, Michaela
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací z teoretické části vypracuji praktickou část zaměřenou na efektivitu digitální venkovní a vnitřní reklamy ve Zlínském kraji. Pro dosažení těchto výsledků budu v práci využívat dotazníkové šetření, které pro-běhne v centru Zlína dostatečně daleko od hlavní dotazované velkoplošné obrazovky, aby výsledky nebyly zkreslené. Pozornost bude věnována i firmám, které se rozhodly digitální reklamu využívat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21639
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 24248


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
masnerová_2012_bp.pdf 1.117Mb PDF Zobrazit/otevřít
masnerová_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
masnerová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet