Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti využití marketingových metod v podniku Tesco Stores ČR, a.s.
Autor: Skokánková, Lenka
Vedoucí: Lukášková, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce hodnotí současný stav fungování marketingových činností při řízení ob-chodní společnosti Tesco. Účelem je nalezení neefektivních částí těchto procesů a jejich následné optimalizace tak, aby došlo ke zlepšení poskytovaných marketingových služeb, popřípadě ke snížení celkových nákladů. Práce řeší procesy v rovině teoretické a následně v rovině praktické. Obě složky jsou na-vzájem propojeny. Cílem práce je na základě analýzy marketingových metod v podniku navrhnout opatření vedoucí k zefektivnění chodu podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21715
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27443


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skokánková_2012_bp.pdf 1.236Mb PDF Zobrazit/otevřít
skokánková_2012_vp.zip 38.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
skokánková_2012_op.pdf 43.74Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet