Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu
Autor: Hrabalová, Jana
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu. V teoretické části je zpracována rešerše dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky internetového marketingu. Praktická část má za úkol analyzovat současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuta doporučení vedoucí ke zdokonalení internetového marketingu ve firmě XYZ.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21961
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27041


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrabalová_2012_bp.pdf 2.634Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrabalová_2012_vp.pdf 42.54Kb PDF Zobrazit/otevřít
hrabalová_2012_op.pdf 114.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet